Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛобовко, Вікторія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:01:05Z-
dc.date.available2025-01-21T15:01:05Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253-
dc.description.abstractСтратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок" полягає в необхідності забезпечення конкурентоспроможності та стійкого розвитку підприємств в умовах глобалізації. Тема є дуже актуальною у сучасних умовах глобалізації економіки. За останні десятиліття світова економіка переживає значні зміни, що зумовлені швидким розвитком технологій, підвищенням рівня конкуренції та розвитком міжнародної торгівлі. У зв'язку з цим, промислові підприємства в умовах глобалізації стикаються з необхідністю виходу на міжнародні ринки для збільшення обсягів продажів та отримання більш високих прибутків.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectРеклама, маркетинг, стратегічне управлінняuk
dc.titleСтратегія виходу промислових підприємств на міжнародний ринокuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота, Лобовко Вікторія.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.