Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Назва: Стратегія виходу промислових підприємств на міжнародний ринок
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Ключові слова: Реклама, маркетинг, стратегічне управління
Дата публікації: 23-тра-2023
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Стратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок" полягає в необхідності забезпечення конкурентоспроможності та стійкого розвитку підприємств в умовах глобалізації. Тема є дуже актуальною у сучасних умовах глобалізації економіки. За останні десятиліття світова економіка переживає значні зміни, що зумовлені швидким розвитком технологій, підвищенням рівня конкуренції та розвитком міжнародної торгівлі. У зв'язку з цим, промислові підприємства в умовах глобалізації стикаються з необхідністю виходу на міжнародні ринки для збільшення обсягів продажів та отримання більш високих прибутків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова робота, Лобовко Вікторія.pdf1.26 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.