Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Title: Стратегія виходу промислових підприємств на міжнародний ринок
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Keywords: Реклама, маркетинг, стратегічне управління
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Стратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок" полягає в необхідності забезпечення конкурентоспроможності та стійкого розвитку підприємств в умовах глобалізації. Тема є дуже актуальною у сучасних умовах глобалізації економіки. За останні десятиліття світова економіка переживає значні зміни, що зумовлені швидким розвитком технологій, підвищенням рівня конкуренції та розвитком міжнародної торгівлі. У зв'язку з цим, промислові підприємства в умовах глобалізації стикаються з необхідністю виходу на міжнародні ринки для збільшення обсягів продажів та отримання більш високих прибутків.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1253
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова робота, Лобовко Вікторія.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.