Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Название: ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT
Авторы: Remyha, Yu.
Pryimak, N.
Trushkina, N.
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina. ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT. НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ПРИКЛАДНИХ РОЗРОБКАХ» Збірник матеріалів конференції 11 квітня 2024 р. 86-88. doi.org/10.1088/1755-1315/1126/1/012037
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina_квітень, 2024.pdf3.52 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.