Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Назва: ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT
Автори: Remyha, Yu.
Pryimak, N.
Trushkina, N.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina. ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT. НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ПРИКЛАДНИХ РОЗРОБКАХ» Збірник матеріалів конференції 11 квітня 2024 р. 86-88. doi.org/10.1088/1755-1315/1126/1/012037
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina_квітень, 2024.pdf3.52 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.