Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRemyha, Yu.-
dc.contributor.authorPryimak, N.-
dc.contributor.authorTrushkina, N.-
dc.date.accessioned2024-05-28T06:33:20Z-
dc.date.available2024-05-28T06:33:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationYu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina. ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENT. НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ ТА ПРИКЛАДНИХ РОЗРОБКАХ» Збірник матеріалів конференції 11 квітня 2024 р. 86-88. doi.org/10.1088/1755-1315/1126/1/012037uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1193-
dc.language.isoenuk
dc.titleARTIFICIAL INTELLIGENCE AS DIGITAL TOOL OF COMPANIES’ MARKETING MANAGEMENTuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yu. Remyha, N. Pryimak, N. Trushkina_квітень, 2024.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.