Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/846
Title: Професійний розвиток вчителів природничих дисциплін – необхідний крок для впровадження елективних курсів
Authors: Бойченко, В.В.
Габ, А.І.
Войцехівський, М.Ф.
Малишев, В.В.
Issue Date: 7-Nov-2023
Publisher: MODERN ASPECTS OF MODERNIZATION OF SCIENCE: STATUS, PROBLEMS, DEVELOPMENT TRENDS Materials of the 38th International Scientific and Practical Conference November 7, 2023, Brno, (Czech Republic)
Citation: Бойченко В.В., Габ А.І., Войцехівський М.Ф., Малишев В.В. Професійний розвиток вчителів природничих дисциплін – необхідний крок для впровадження елективних курсів / MODERN ASPECTS OF MODERNIZATION OF SCIENCE: STATUS, PROBLEMS, DEVELOPMENT TRENDS Materials of the 38th International Scientific and Practical Conference November 7, 2023, Brno, (Czech Republic), р. 128-132
Abstract: Приєднання України до європейського освітнього простору, зміни в законодавчій базі, науково-технічний прогрес та оновлення виробництва сприяли виявленню двох характерних обставин: • необхідність отримання принципово нових матеріалів, виробів та приладів; • необхідність ліквідації прогалин та проблем у фундаментальних та прикладних знаннях про матерію. Розроблена програма підвищення кваліфікації вчителів загалом буде спрямована на подальше підвищення професіоналізму педагога. Головною метою підготовки вчителів до навчання школярів основам нанотехнології є досягнення освітнього результату – формування у педагогів спеціальних професійних компетенцій. З цих позицій для оцінки досягнутого рівня професіоналізму як сумарного показника сформованості спеціальних професійних компетенцій необхідно виокремлювати наступні складові: науково-технічну, предметно-освітню та інформаційно-технологічну.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/846
Appears in Collections:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conf-38 (1).pdf759.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.