Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/846
Title: | Професійний розвиток вчителів природничих дисциплін – необхідний крок для впровадження елективних курсів |
Authors: | Бойченко, В.В. Габ, А.І. Войцехівський, М.Ф. Малишев, В.В. |
Issue Date: | 7-Nov-2023 |
Publisher: | MODERN ASPECTS OF MODERNIZATION OF SCIENCE: STATUS, PROBLEMS, DEVELOPMENT TRENDS Materials of the 38th International Scientific and Practical Conference November 7, 2023, Brno, (Czech Republic) |
Citation: | Бойченко В.В., Габ А.І., Войцехівський М.Ф., Малишев В.В. Професійний розвиток вчителів природничих дисциплін – необхідний крок для впровадження елективних курсів / MODERN ASPECTS OF MODERNIZATION OF SCIENCE: STATUS, PROBLEMS, DEVELOPMENT TRENDS Materials of the 38th International Scientific and Practical Conference November 7, 2023, Brno, (Czech Republic), р. 128-132 |
Abstract: | Приєднання України до європейського освітнього простору, зміни в законодавчій базі, науково-технічний прогрес та оновлення виробництва сприяли виявленню двох характерних обставин: • необхідність отримання принципово нових матеріалів, виробів та приладів; • необхідність ліквідації прогалин та проблем у фундаментальних та прикладних знаннях про матерію. Розроблена програма підвищення кваліфікації вчителів загалом буде спрямована на подальше підвищення професіоналізму педагога. Головною метою підготовки вчителів до навчання школярів основам нанотехнології є досягнення освітнього результату – формування у педагогів спеціальних професійних компетенцій. З цих позицій для оцінки досягнутого рівня професіоналізму як сумарного показника сформованості спеціальних професійних компетенцій необхідно виокремлювати наступні складові: науково-технічну, предметно-освітню та інформаційно-технологічну. |
URI: | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/846 |
Appears in Collections: | Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conf-38 (1).pdf | 759.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.