Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
Название: ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ
Авторы: Верголяс, Майя
Верголяс, Олександр
Ключевые слова: психологічна допомога
воєнний стан
війна
Україна
студенти
навчальні заклади
psychological assistance
martial law
war
Ukraine
students
educational institutions
Дата публикации: 9-авг-2023
Издательство: Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти / Distance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspect
Библиографическое описание: Верголяс Майя, Верголяс Олександр / ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ / Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, № 3 (2023), с. 129-135
Серия/номер: № 3 (2023): Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету;
Краткий осмотр (реферат): Війна – це завжди стрес для людей, особливо це стосується підлітків та молоді, оскільки вони є найбільш вразливою частиною суспільства в процесі соціального розвитку та дорослішання. У цьому віці учні та студенти навчаються, а отже, входять до кола людей, які потребують підтримки свого морального стану. Нині сфера психологічної підтримки в Україні розвинена недостатньо, тому українцям важче вийти зі скрутного морального становища, ніж в інших країнах Європи та Америки. Під час війни, навчальні заклади стають основними осередками студентства, які дають не лише знання, а й психологічну підтримку, відчуття причетності до студентської спільноти. Одним із головних завдань закладів освіти є щоденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників навчально-виховного процесу. Першу психологічну допомогу та емоційну підтримку на всіх рівнях освітніх закладів надають усі вихователі. До процесу також залучені батьки учнів та засоби масової інформації. Використання зазначених рекомендацій допоможе вчителям подолати психологічне виснаження під час війни та сприятиме подальшому регулюванню їхнього психологічного благополуччя при підготовці майбутніх фахівців в умовах війні, російської агресії проти України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
ISSN: 2786-5495 online
Располагается в коллекциях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
129-135.pdf306.69 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.