Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верголяс, Майя | - |
dc.contributor.author | Верголяс, Олександр | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T11:19:03Z | - |
dc.date.available | 2024-01-09T11:19:03Z | - |
dc.date.issued | 2023-08-09 | - |
dc.identifier.citation | Верголяс Майя, Верголяс Олександр / ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ / Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, № 3 (2023), с. 129-135 | uk |
dc.identifier.issn | 2786-5495 online | - |
dc.identifier.uri | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783 | - |
dc.description.abstract | Війна – це завжди стрес для людей, особливо це стосується підлітків та молоді, оскільки вони є найбільш вразливою частиною суспільства в процесі соціального розвитку та дорослішання. У цьому віці учні та студенти навчаються, а отже, входять до кола людей, які потребують підтримки свого морального стану. Нині сфера психологічної підтримки в Україні розвинена недостатньо, тому українцям важче вийти зі скрутного морального становища, ніж в інших країнах Європи та Америки. Під час війни, навчальні заклади стають основними осередками студентства, які дають не лише знання, а й психологічну підтримку, відчуття причетності до студентської спільноти. Одним із головних завдань закладів освіти є щоденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників навчально-виховного процесу. Першу психологічну допомогу та емоційну підтримку на всіх рівнях освітніх закладів надають усі вихователі. До процесу також залучені батьки учнів та засоби масової інформації. Використання зазначених рекомендацій допоможе вчителям подолати психологічне виснаження під час війни та сприятиме подальшому регулюванню їхнього психологічного благополуччя при підготовці майбутніх фахівців в умовах війні, російської агресії проти України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти / Distance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspect | uk |
dc.relation.ispartofseries | № 3 (2023): Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету; | - |
dc.subject | психологічна допомога | uk |
dc.subject | воєнний стан | uk |
dc.subject | війна | uk |
dc.subject | Україна | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | навчальні заклади | uk |
dc.subject | psychological assistance | uk |
dc.subject | martial law | uk |
dc.subject | war | uk |
dc.subject | Ukraine | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | educational institutions | uk |
dc.title | ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
129-135.pdf | 306.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.