Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВерголяс, Майя-
dc.contributor.authorВерголяс, Олександр-
dc.date.accessioned2024-01-09T11:19:03Z-
dc.date.available2024-01-09T11:19:03Z-
dc.date.issued2023-08-09-
dc.identifier.citationВерголяс Майя, Верголяс Олександр / ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ / Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, № 3 (2023), с. 129-135uk
dc.identifier.issn2786-5495 online-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783-
dc.description.abstractВійна – це завжди стрес для людей, особливо це стосується підлітків та молоді, оскільки вони є найбільш вразливою частиною суспільства в процесі соціального розвитку та дорослішання. У цьому віці учні та студенти навчаються, а отже, входять до кола людей, які потребують підтримки свого морального стану. Нині сфера психологічної підтримки в Україні розвинена недостатньо, тому українцям важче вийти зі скрутного морального становища, ніж в інших країнах Європи та Америки. Під час війни, навчальні заклади стають основними осередками студентства, які дають не лише знання, а й психологічну підтримку, відчуття причетності до студентської спільноти. Одним із головних завдань закладів освіти є щоденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників навчально-виховного процесу. Першу психологічну допомогу та емоційну підтримку на всіх рівнях освітніх закладів надають усі вихователі. До процесу також залучені батьки учнів та засоби масової інформації. Використання зазначених рекомендацій допоможе вчителям подолати психологічне виснаження під час війни та сприятиме подальшому регулюванню їхнього психологічного благополуччя при підготовці майбутніх фахівців в умовах війні, російської агресії проти України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти / Distance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspectuk
dc.relation.ispartofseries№ 3 (2023): Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету;-
dc.subjectпсихологічна допомогаuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.subjectвійнаuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectнавчальні закладиuk
dc.subjectpsychological assistanceuk
dc.subjectmartial lawuk
dc.subjectwaruk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjecteducational institutionsuk
dc.titleПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129-135.pdf306.69 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.