Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
Назва: ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ
Автори: Верголяс, Майя
Верголяс, Олександр
Ключові слова: психологічна допомога
воєнний стан
війна
Україна
студенти
навчальні заклади
psychological assistance
martial law
war
Ukraine
students
educational institutions
Дата публікації: 9-сер-2023
Видавництво: Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти / Distance education in Ukraine: innovative, normative-legal, pedagogical aspect
Бібліографічний опис: Верголяс Майя, Верголяс Олександр / ПИТАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ПОВНОМАШТАБНОЇ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ / Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, № 3 (2023), с. 129-135
Серія/номер: № 3 (2023): Присвячений 90-річчю Національного авіаційного університету;
Короткий огляд (реферат): Війна – це завжди стрес для людей, особливо це стосується підлітків та молоді, оскільки вони є найбільш вразливою частиною суспільства в процесі соціального розвитку та дорослішання. У цьому віці учні та студенти навчаються, а отже, входять до кола людей, які потребують підтримки свого морального стану. Нині сфера психологічної підтримки в Україні розвинена недостатньо, тому українцям важче вийти зі скрутного морального становища, ніж в інших країнах Європи та Америки. Під час війни, навчальні заклади стають основними осередками студентства, які дають не лише знання, а й психологічну підтримку, відчуття причетності до студентської спільноти. Одним із головних завдань закладів освіти є щоденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників навчально-виховного процесу. Першу психологічну допомогу та емоційну підтримку на всіх рівнях освітніх закладів надають усі вихователі. До процесу також залучені батьки учнів та засоби масової інформації. Використання зазначених рекомендацій допоможе вчителям подолати психологічне виснаження під час війни та сприятиме подальшому регулюванню їхнього психологічного благополуччя при підготовці майбутніх фахівців в умовах війні, російської агресії проти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/783
ISSN: 2786-5495 online
Розташовується у зібраннях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129-135.pdf306.69 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.