Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/738
Название: THE ESSENCE OF THE PHENOMENON OF ACADEMIC PROCRASTINATION: PROBLEMS, CONSEQUENCES AND WAYS OF CORRECTION
Авторы: MYKHAILIUK, MYKHAILO MYKHAILOVYCH
VERBYTSKYI, YEVHENII EDUARDOVYCH
Ключевые слова: procrastination, stress resistance, psychophysiological characteristics of students, visualization method, informatisation, globalization, resource.
Дата публикации: 11-дек-2023
Издательство: https://sci-conf.com.ua
Библиографическое описание: The 4th International scientific and practical conference “Current challenges of science and education” (December 11-13, 2023) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2023.Pp. 443-449
Краткий осмотр (реферат): The article analyses the concept of procrastination, its types and signs, outlines the approaches of domestic and foreign researchers to the definition of this term. The reasons for the emergence of procrastination are analyzed, and its characteristics and peculiarities are determined. Possible negative consequences for the individual are indicated. Analyzed normative (temporary) and non-normative (permanent) procrastination, active and passive. The methods of preventing procrastination are also considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/738
ISBN: 978-3-954753-05-5
Располагается в коллекциях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THE ESSENSE OF THE PHENOMENON OF ACADEMIC PROCRASTINATION.pdf293.28 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.