Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/738
Назва: THE ESSENCE OF THE PHENOMENON OF ACADEMIC PROCRASTINATION: PROBLEMS, CONSEQUENCES AND WAYS OF CORRECTION
Автори: MYKHAILIUK, MYKHAILO MYKHAILOVYCH
VERBYTSKYI, YEVHENII EDUARDOVYCH
Ключові слова: procrastination, stress resistance, psychophysiological characteristics of students, visualization method, informatisation, globalization, resource.
Дата публікації: 11-гру-2023
Видавництво: https://sci-conf.com.ua
Бібліографічний опис: The 4th International scientific and practical conference “Current challenges of science and education” (December 11-13, 2023) MDPC Publishing, Berlin, Germany. 2023.Pp. 443-449
Короткий огляд (реферат): The article analyses the concept of procrastination, its types and signs, outlines the approaches of domestic and foreign researchers to the definition of this term. The reasons for the emergence of procrastination are analyzed, and its characteristics and peculiarities are determined. Possible negative consequences for the individual are indicated. Analyzed normative (temporary) and non-normative (permanent) procrastination, active and passive. The methods of preventing procrastination are also considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/738
ISBN: 978-3-954753-05-5
Розташовується у зібраннях:Кафедра фундаментальних та медико-профілактичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ESSENSE OF THE PHENOMENON OF ACADEMIC PROCRASTINATION.pdf293.28 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.