Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Название: Маркетингові комунікації в цифровій економіці
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: Маркетинг
Комунікація
Цифрова економіка
Дата публикации: 2018
Издательство: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Библиографическое описание: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings
Краткий осмотр (реферат): Цифрові маркетингові комунікації є персоналізованою і таргетованою он-лайн взаємодією компанії з покупцями, які інтегровані в загальну систему маркетингових комунікацій, що здійснюються за допомогою використання цифрових каналів комунікацій (Інтернет, e-mail, мобільний телефон, цифрове ТБ) та інформаційних технологій з метою безперервного діалогу з покупцем і управління його лояльністю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетингові комунікації в цифровій економіці.pdf475.77 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора