Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Title: Маркетингові комунікації в цифровій економіці
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: Маркетинг
Комунікація
Цифрова економіка
Issue Date: 2018
Publisher: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Citation: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings
Abstract: Цифрові маркетингові комунікації є персоналізованою і таргетованою он-лайн взаємодією компанії з покупцями, які інтегровані в загальну систему маркетингових комунікацій, що здійснюються за допомогою використання цифрових каналів комунікацій (Інтернет, e-mail, мобільний телефон, цифрове ТБ) та інформаційних технологій з метою безперервного діалогу з покупцем і управління його лояльністю.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингові комунікації в цифровій економіці.pdf475.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools