Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Назва: Маркетингові комунікації в цифровій економіці
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Маркетинг
Комунікація
Цифрова економіка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Poznan, Poland: WSPiA Publishing
Бібліографічний опис: International Scientific-Practical Conference Innovation Management in Marketing: Modern Trends and Strategic Imperatives: Conference Proceedings
Короткий огляд (реферат): Цифрові маркетингові комунікації є персоналізованою і таргетованою он-лайн взаємодією компанії з покупцями, які інтегровані в загальну систему маркетингових комунікацій, що здійснюються за допомогою використання цифрових каналів комунікацій (Інтернет, e-mail, мобільний телефон, цифрове ТБ) та інформаційних технологій з метою безперервного діалогу з покупцем і управління його лояльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/450
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові комунікації в цифровій економіці.pdf475.77 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора