Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447
Название: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУ
Авторы: Панченко, Ольга
Ключевые слова: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
Маркетинг
Дата публикации: 2019
Издательство: Видання Української Асоціації Маркетингу
Библиографическое описание: Журнал «Маркетинг в Україні»
Серия/номер: № 1;
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні банківські установи України є клієнтоорієнтованими, тобто значний обсяг зусиль банки концентрують саме на виявлення наявних та потенційних запитів суб’єктів ринку фінансових послуг та розроблення такої тактики та стратегії маркетингової діяльності, щоб у кінцевому підсумку банк задовольнив всі конкретні цілі наявного або потенційного клієнта раціональним способом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент.pdf690.77 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора