Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T19:26:33Z-
dc.date.available2022-09-23T19:26:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖурнал «Маркетинг в Україні»uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447-
dc.description.abstractСьогодні банківські установи України є клієнтоорієнтованими, тобто значний обсяг зусиль банки концентрують саме на виявлення наявних та потенційних запитів суб’єктів ринку фінансових послуг та розроблення такої тактики та стратегії маркетингової діяльності, щоб у кінцевому підсумку банк задовольнив всі конкретні цілі наявного або потенційного клієнта раціональним способом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидання Української Асоціації Маркетингуuk
dc.relation.ispartofseries№ 1;-
dc.subjectЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.titleЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент.pdf690.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools