Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447
Title: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУ
Authors: Панченко, Ольга
Keywords: ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ
Маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: Видання Української Асоціації Маркетингу
Citation: Журнал «Маркетинг в Україні»
Series/Report no.: № 1;
Abstract: Сьогодні банківські установи України є клієнтоорієнтованими, тобто значний обсяг зусиль банки концентрують саме на виявлення наявних та потенційних запитів суб’єктів ринку фінансових послуг та розроблення такої тактики та стратегії маркетингової діяльності, щоб у кінцевому підсумку банк задовольнив всі конкретні цілі наявного або потенційного клієнта раціональним способом.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/447
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент.pdf690.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools