Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВ
Автори: Панченко, Ольга
Ключові слова: Реклама
Маркетинг
Дата публікації: лип-2022
Видавництво: Центр фінансово-економічних наукових досліджень.
Серія/номер: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науки, освіти та технологій»;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості впливу реклами на споживачів.pdf611.07 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора