Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T18:02:11Z-
dc.date.available2022-09-23T18:02:11Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових досліджень.uk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науки, освіти та технологій»;-
dc.subjectРекламаuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості впливу реклами на споживачів.pdf611.07 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора