Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2022-09-23T18:02:11Z-
dc.date.available2022-09-23T18:02:11Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/443-
dc.language.isoukuk
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових досліджень.uk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми науки, освіти та технологій»;-
dc.subjectРекламаuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливості впливу реклами на споживачів.pdf611.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools