Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425
Title: Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти
Authors: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Keywords: моніторинг
якість освіти
моніторингові дослідження
оцінювання
освітня діяльність
Issue Date: 29-May-2020
Publisher: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ
Citation: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний протенціал сучасної освіти і науки», 29-30 травня 2020 року, – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, 2020. – С. 15-19.
Abstract: Представлено аналіз стану і динамічного розвитку освітніх систем. Зазначено, що сучасний етап є епохою глобального реформування освіти на світовому рівні. Якість освіти і рівень сформованості професіоналізму педагогів визначаються як соціальні критерії стану та результативності процесу освіти, розглядаються у відповідності потребам сучасного суспільства. Наголошено на тому, що у сучасному світі змінюється соціальна роль закладу освіти, розширюється коло особистої відповідальності кожного учасника освітнього процесу. Розкрито систему якісної освіти, що включає такі складові, як: внутрішня система забезпечення якості в закладах освіти; система зовнішнього забезпечення якості освіти; система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти. Серед інструментів, процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти нормативні документи визначають моніторинг якості освіти. Моніторинг розглядається як механізм контролю й відстеження якості освіти, постійне спостереження за освітнім процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату або першочерговим пропозиціям, що дозволяє виявити тенденції розвитку системи освіти.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools