Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-05T07:01:56Z | - |
dc.date.available | 2022-08-05T07:01:56Z | - |
dc.date.issued | 2020-05-29 | - |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська Л. В. Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний протенціал сучасної освіти і науки», 29-30 травня 2020 року, – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, 2020. – С. 15-19. | uk |
dc.identifier.uri | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425 | - |
dc.description.abstract | Представлено аналіз стану і динамічного розвитку освітніх систем. Зазначено, що сучасний етап є епохою глобального реформування освіти на світовому рівні. Якість освіти і рівень сформованості професіоналізму педагогів визначаються як соціальні критерії стану та результативності процесу освіти, розглядаються у відповідності потребам сучасного суспільства. Наголошено на тому, що у сучасному світі змінюється соціальна роль закладу освіти, розширюється коло особистої відповідальності кожного учасника освітнього процесу. Розкрито систему якісної освіти, що включає такі складові, як: внутрішня система забезпечення якості в закладах освіти; система зовнішнього забезпечення якості освіти; система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти. Серед інструментів, процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти нормативні документи визначають моніторинг якості освіти. Моніторинг розглядається як механізм контролю й відстеження якості освіти, постійне спостереження за освітнім процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату або першочерговим пропозиціям, що дозволяє виявити тенденції розвитку системи освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ | uk |
dc.subject | моніторинг | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | моніторингові дослідження | uk |
dc.subject | оцінювання | uk |
dc.subject | освітня діяльність | uk |
dc.title | Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти.pdf | 2.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools