Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна-
dc.date.accessioned2022-08-05T07:01:56Z-
dc.date.available2022-08-05T07:01:56Z-
dc.date.issued2020-05-29-
dc.identifier.citationАлексєєнко-Лемовська Л. В. Моніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освіти : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний протенціал сучасної освіти і науки», 29-30 травня 2020 року, – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ, 2020. – С. 15-19.uk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/425-
dc.description.abstractПредставлено аналіз стану і динамічного розвитку освітніх систем. Зазначено, що сучасний етап є епохою глобального реформування освіти на світовому рівні. Якість освіти і рівень сформованості професіоналізму педагогів визначаються як соціальні критерії стану та результативності процесу освіти, розглядаються у відповідності потребам сучасного суспільства. Наголошено на тому, що у сучасному світі змінюється соціальна роль закладу освіти, розширюється коло особистої відповідальності кожного учасника освітнього процесу. Розкрито систему якісної освіти, що включає такі складові, як: внутрішня система забезпечення якості в закладах освіти; система зовнішнього забезпечення якості освіти; система забезпечення якості в діяльності органів управління та установ, що здійснюють зовнішнє забезпечення якості освіти. Серед інструментів, процедур та заходів забезпечення і підвищення якості освіти нормативні документи визначають моніторинг якості освіти. Моніторинг розглядається як механізм контролю й відстеження якості освіти, постійне спостереження за освітнім процесом з метою виявлення його відповідності бажаному результату або першочерговим пропозиціям, що дозволяє виявити тенденції розвитку системи освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectмоніторингові дослідженняuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.titleМоніторинг як ефективний механізм оцінювання якості освітньої діяльності закладів освітиuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools