Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
Название: Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти
Другие названия: Development of Professional Competence Educational Experts on Conducting of Institutional Audit in Educational Institutions
Развитие профессиональной компетентности образовательных экспертов по проведению институционального аудита в учреждениях образования
Авторы: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Aleksіeіenko-Lemovska, Liudmyla
Ключевые слова: компетентність
освітні експерти
інституційний аудит
педагогічна освіта
професійна підготовка
Дата публикации: 2021
Издательство: SWorld, Karlsruhe, Deutschland
Библиографическое описание: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська// Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft: Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». - Karlsruhe, Deutschland, 2020. – Buch 2, Teil 6. - С. 111-149.
Серия/номер: Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft;6
Краткий осмотр (реферат): Розкрито актуальність проблеми розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Визначено специфіку та зміст професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Висвітлено зміни, що відбулися у правовому аспекті національної освіти, у зв’язку з чим оновлено нормативно-законодавчу базу України. Зазначається, що необхідність розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти зумовлена новими тенденціями в інформаційному суспільстві. Визначається мотивованим прагненням до безперервної освіти і самовдосконалення, творчим і відповідальним ставленням до справи. Розкривається як здатність вирішувати професійні проблеми, завдання в умовах професійної діяльності; сума знань і вмінь, яка визначає результативність і ефективність праці, комбінація особистісних і професійних якостей. Запропоновано концепцію розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Основні положення концепції визначають, що розвиток професійної компетентності освітніх експертів буде ефективним, якщо забезпечити багаторівневу організацію навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
ISBN: 978-3-9821783-8-7
Располагается в коллекциях:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора