Please use this identifier to cite or link to this item:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Aleksіeіenko-Lemovska, Liudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T09:00:17Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T09:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська Л. В. Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська// Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft: Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». - Karlsruhe, Deutschland, 2020. – Buch 2, Teil 6. - С. 111-149. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-3-9821783-8-7 | - |
dc.identifier.uri | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24 | - |
dc.description.abstract | Розкрито актуальність проблеми розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Визначено специфіку та зміст професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Висвітлено зміни, що відбулися у правовому аспекті національної освіти, у зв’язку з чим оновлено нормативно-законодавчу базу України. Зазначається, що необхідність розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти зумовлена новими тенденціями в інформаційному суспільстві. Визначається мотивованим прагненням до безперервної освіти і самовдосконалення, творчим і відповідальним ставленням до справи. Розкривається як здатність вирішувати професійні проблеми, завдання в умовах професійної діяльності; сума знань і вмінь, яка визначає результативність і ефективність праці, комбінація особистісних і професійних якостей. Запропоновано концепцію розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Основні положення концепції визначають, що розвиток професійної компетентності освітніх експертів буде ефективним, якщо забезпечити багаторівневу організацію навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | SWorld, Karlsruhe, Deutschland | uk |
dc.relation.ispartofseries | Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft;6 | - |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | освітні експерти | uk |
dc.subject | інституційний аудит | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.title | Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти | uk |
dc.title.alternative | Development of Professional Competence Educational Experts on Conducting of Institutional Audit in Educational Institutions | uk |
dc.title.alternative | Развитие профессиональной компетентности образовательных экспертов по проведению институционального аудита в учреждениях образования | uk |
dc.type | Book chapter | uk |
Appears in Collections: | Кафедра соціально-гуманітарних наук |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Admin Tools