Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
Назва: | Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти |
Інші назви: | Development of Professional Competence Educational Experts on Conducting of Institutional Audit in Educational Institutions Развитие профессиональной компетентности образовательных экспертов по проведению институционального аудита в учреждениях образования |
Автори: | Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна Aleksіeіenko-Lemovska, Liudmyla |
Ключові слова: | компетентність освітні експерти інституційний аудит педагогічна освіта професійна підготовка |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | SWorld, Karlsruhe, Deutschland |
Бібліографічний опис: | Алексєєнко-Лемовська Л. В. Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська// Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft: Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». - Karlsruhe, Deutschland, 2020. – Buch 2, Teil 6. - С. 111-149. |
Серія/номер: | Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft;6 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито актуальність проблеми розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Визначено специфіку та зміст професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Висвітлено зміни, що відбулися у правовому аспекті національної освіти, у зв’язку з чим оновлено нормативно-законодавчу базу України. Зазначається, що необхідність розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти зумовлена новими тенденціями в інформаційному суспільстві. Визначається мотивованим прагненням до безперервної освіти і самовдосконалення, творчим і відповідальним ставленням до справи. Розкривається як здатність вирішувати професійні проблеми, завдання в умовах професійної діяльності; сума знань і вмінь, яка визначає результативність і ефективність праці, комбінація особистісних і професійних якостей. Запропоновано концепцію розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Основні положення концепції визначають, що розвиток професійної компетентності освітніх експертів буде ефективним, якщо забезпечити багаторівневу організацію навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24 |
ISBN: | 978-3-9821783-8-7 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціально-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора