Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
Назва: Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти
Інші назви: Development of Professional Competence Educational Experts on Conducting of Institutional Audit in Educational Institutions
Развитие профессиональной компетентности образовательных экспертов по проведению институционального аудита в учреждениях образования
Автори: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Aleksіeіenko-Lemovska, Liudmyla
Ключові слова: компетентність
освітні експерти
інституційний аудит
педагогічна освіта
професійна підготовка
Дата публікації: 2021
Видавництво: SWorld, Karlsruhe, Deutschland
Бібліографічний опис: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Розвиток професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти / Л. В. Алексєєнко-Лемовська// Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft: Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». - Karlsruhe, Deutschland, 2020. – Buch 2, Teil 6. - С. 111-149.
Серія/номер: Erbe der europäischen wissenschaft: philosophie, philologie, geschichte, kunstwissenschaft;6
Короткий огляд (реферат): Розкрито актуальність проблеми розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Визначено специфіку та зміст професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Висвітлено зміни, що відбулися у правовому аспекті національної освіти, у зв’язку з чим оновлено нормативно-законодавчу базу України. Зазначається, що необхідність розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти зумовлена новими тенденціями в інформаційному суспільстві. Визначається мотивованим прагненням до безперервної освіти і самовдосконалення, творчим і відповідальним ставленням до справи. Розкривається як здатність вирішувати професійні проблеми, завдання в умовах професійної діяльності; сума знань і вмінь, яка визначає результативність і ефективність праці, комбінація особистісних і професійних якостей. Запропоновано концепцію розвитку професійної компетентності освітніх експертів з проведення інституційного аудиту в закладах освіти. Основні положення концепції визначають, що розвиток професійної компетентності освітніх експертів буде ефективним, якщо забезпечити багаторівневу організацію навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/24
ISBN: 978-3-9821783-8-7
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціально-гуманітарних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора