Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Дата публікаціїНазваАвтор(и)
2019-09СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ БАНКІВ В УКРАЇНІПанченко, Ольга
2021МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІПанченко, Ольга
2019-10АНАЛІЗ ТА УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ В УКРАЇНІПанченко, Ольга
2019ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКУПанченко, Ольга
2020-06ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВПанченко, Ольга
2020-06ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВПанченко, Ольга
2018Маркетингові комунікації в цифровій економіціПанченко, Ольга
2022-07ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА СВІДОМІСТЬ СПОЖИВАЧІВПанченко, Ольга
2018-05ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИПанченко, Ольга
2018-07ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ:МАЙБУТНЄ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У БАНКАХПанченко, Ольга