Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Название: Маркетингові стратегії: ситкації, коли необхідно змінити стратегію
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Маслов, Олексій Євгенович
Ключевые слова: маркетингові стратегії
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми розвитку теорії та практики маркетингових стратегій є акцентом наукової спільноти щодо її формування, впровадження та зміни у разі її необхідності. В умовах зростаючої конкурентності та постійних змін у ринковому середовищі існує необхідність не у простому коригуванні вже існуючої стратегії, а у її фундаментальної зміні, це залишається дуже важливим обговоренням що потребує дослідницької уваги. Багато існуючих праць зосередженні на створені “ідеальної” стратегії, не беручи уваги те, що сьогоднішня стратегія може втратити свою актуальність та ефективність вже завтра.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
курсова_маслов_Мр.pdfМаркетингові стратегії504.11 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.