Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаслов, Олексій Євгенович-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:17:17Z-
dc.date.available2025-07-15T08:17:17Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386-
dc.description.abstractАктуальність теми розвитку теорії та практики маркетингових стратегій є акцентом наукової спільноти щодо її формування, впровадження та зміни у разі її необхідності. В умовах зростаючої конкурентності та постійних змін у ринковому середовищі існує необхідність не у простому коригуванні вже існуючої стратегії, а у її фундаментальної зміні, це залишається дуже важливим обговоренням що потребує дослідницької уваги. Багато існуючих праць зосередженні на створені “ідеальної” стратегії, не беручи уваги те, що сьогоднішня стратегія може втратити свою актуальність та ефективність вже завтра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.titleМаркетингові стратегії: ситкації, коли необхідно змінити стратегіюuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
курсова_маслов_Мр.pdfМаркетингові стратегії504.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.