Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслов, Олексій Євгенович-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:17:17Z-
dc.date.available2025-07-15T08:17:17Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386-
dc.description.abstractАктуальність теми розвитку теорії та практики маркетингових стратегій є акцентом наукової спільноти щодо її формування, впровадження та зміни у разі її необхідності. В умовах зростаючої конкурентності та постійних змін у ринковому середовищі існує необхідність не у простому коригуванні вже існуючої стратегії, а у її фундаментальної зміні, це залишається дуже важливим обговоренням що потребує дослідницької уваги. Багато існуючих праць зосередженні на створені “ідеальної” стратегії, не беручи уваги те, що сьогоднішня стратегія може втратити свою актуальність та ефективність вже завтра.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.titleМаркетингові стратегії: ситкації, коли необхідно змінити стратегіюuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
курсова_маслов_Мр.pdfМаркетингові стратегії504.11 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.