Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Назва: Маркетингові стратегії: ситкації, коли необхідно змінити стратегію
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Маслов, Олексій Євгенович
Ключові слова: маркетингові стратегії
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми розвитку теорії та практики маркетингових стратегій є акцентом наукової спільноти щодо її формування, впровадження та зміни у разі її необхідності. В умовах зростаючої конкурентності та постійних змін у ринковому середовищі існує необхідність не у простому коригуванні вже існуючої стратегії, а у її фундаментальної зміні, це залишається дуже важливим обговоренням що потребує дослідницької уваги. Багато існуючих праць зосередженні на створені “ідеальної” стратегії, не беручи уваги те, що сьогоднішня стратегія може втратити свою актуальність та ефективність вже завтра.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1386
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
курсова_маслов_Мр.pdfМаркетингові стратегії504.11 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.