Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Назва: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Мошківська, Олександра Анатоліївна
Ключові слова: маркетингова концепція
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Актуальність обраної теми полягає в необхідності глибшого аналізу, як саме сучасні концепції маркетингу можуть забезпечити ефективність діяльності підприємства, сприяти залученню та утриманню клієнтів, підвищенню рівня їхньої задоволеності, формуванню позитивного іміджу бренду, а також досягненню стратегічних цілей. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних засад та практичного використання сучасних маркетингових концепцій у діяльності підприємств поштово логістичної галузі на прикладі АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова Пошта», а також порівняння ефективності їх застосування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова 2 курс_МР_Мошківська.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу732.52 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.