Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМошківська, Олександра Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-07-15T07:53:55Z-
dc.date.available2025-07-15T07:53:55Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382-
dc.description.abstractАктуальність обраної теми полягає в необхідності глибшого аналізу, як саме сучасні концепції маркетингу можуть забезпечити ефективність діяльності підприємства, сприяти залученню та утриманню клієнтів, підвищенню рівня їхньої задоволеності, формуванню позитивного іміджу бренду, а також досягненню стратегічних цілей. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних засад та практичного використання сучасних маркетингових концепцій у діяльності підприємств поштово логістичної галузі на прикладі АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова Пошта», а також порівняння ефективності їх застосування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectмаркетингова концепціяuk
dc.titleВикористання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курсова 2 курс_МР_Мошківська.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу732.52 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.