Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Title: Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
Other Titles: Курсова робота з маркетингу
Authors: Мошківська, Олександра Анатоліївна
Keywords: маркетингова концепція
Issue Date: May-2025
Publisher: Мііжнародний європейський університет
Citation: Курсова робота з маркетингу
Abstract: Актуальність обраної теми полягає в необхідності глибшого аналізу, як саме сучасні концепції маркетингу можуть забезпечити ефективність діяльності підприємства, сприяти залученню та утриманню клієнтів, підвищенню рівня їхньої задоволеності, формуванню позитивного іміджу бренду, а також досягненню стратегічних цілей. Метою курсової роботи є дослідження теоретичних засад та практичного використання сучасних маркетингових концепцій у діяльності підприємств поштово логістичної галузі на прикладі АТ «Укрпошта» та ТОВ «Нова Пошта», а також порівняння ефективності їх застосування.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1382
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курсова 2 курс_МР_Мошківська.pdfВикористання сучасних концепцій маркетингу732.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.