Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380
Название: Сучасні інструменти цифрового маркетингу
Другие названия: Курсова робота з маркетингу
Авторы: Басюк, Аліна Вікторівна
Ключевые слова: цифровий маркетинг
Дата публикации: мая-2025
Издательство: Мііжнародний європейський університет
Библиографическое описание: Курсова робота з маркетингу
Краткий осмотр (реферат): Актуальність тематики підкреслюється тим, що сучасні інструменти цифрового маркетингу — такі як SEO, контент-маркетинг, SMM, email-маркетинг, таргетована реклама та маркетингова аналітика — дозволяють організаціям не лише підвищувати обізнаність про бренд, але й ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, стимулювати продажі та формувати довготривалі відносини з клієнтами. Постійна поява нових інструментів і платформ вимагає від професіоналів глибокого розуміння трендів та механізмів їх використання. Мета дослідження - проаналізувати сучасні інструменти цифрового маркетингу, окреслити їхні особливості, ефективність та можливості застосування в реальних бізнес-умовах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Басюк Аліна_МР2 к..pdfСучасні інструменти цифрового маркетингу843.75 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.