Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБасюк, Аліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-07-15T07:48:24Z-
dc.date.available2025-07-15T07:48:24Z-
dc.date.issued2025-05-
dc.identifier.citationКурсова робота з маркетингуuk
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380-
dc.description.abstractАктуальність тематики підкреслюється тим, що сучасні інструменти цифрового маркетингу — такі як SEO, контент-маркетинг, SMM, email-маркетинг, таргетована реклама та маркетингова аналітика — дозволяють організаціям не лише підвищувати обізнаність про бренд, але й ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, стимулювати продажі та формувати довготривалі відносини з клієнтами. Постійна поява нових інструментів і платформ вимагає від професіоналів глибокого розуміння трендів та механізмів їх використання. Мета дослідження - проаналізувати сучасні інструменти цифрового маркетингу, окреслити їхні особливості, ефективність та можливості застосування в реальних бізнес-умовах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМііжнародний європейський університетuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.titleСучасні інструменти цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeКурсова робота з маркетингуuk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Басюк Аліна_МР2 к..pdfСучасні інструменти цифрового маркетингу843.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.