Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380
Назва: Сучасні інструменти цифрового маркетингу
Інші назви: Курсова робота з маркетингу
Автори: Басюк, Аліна Вікторівна
Ключові слова: цифровий маркетинг
Дата публікації: тра-2025
Видавництво: Мііжнародний європейський університет
Бібліографічний опис: Курсова робота з маркетингу
Короткий огляд (реферат): Актуальність тематики підкреслюється тим, що сучасні інструменти цифрового маркетингу — такі як SEO, контент-маркетинг, SMM, email-маркетинг, таргетована реклама та маркетингова аналітика — дозволяють організаціям не лише підвищувати обізнаність про бренд, але й ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, стимулювати продажі та формувати довготривалі відносини з клієнтами. Постійна поява нових інструментів і платформ вимагає від професіоналів глибокого розуміння трендів та механізмів їх використання. Мета дослідження - проаналізувати сучасні інструменти цифрового маркетингу, окреслити їхні особливості, ефективність та можливості застосування в реальних бізнес-умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1380
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Басюк Аліна_МР2 к..pdfСучасні інструменти цифрового маркетингу843.75 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.