Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1265
Назва: Маркетинговий контроль на промисловому підприємстві
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Лобовко, Вікторія Дмитрівна
Ключові слова: Маркетинг, контроль, промисловий маркетинг
Дата публікації: 23-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): “Маркетинговий контроль на промисловому підприємстві” полягає в тому, що в сучасних умовах глобалізації та посилення конкуренції, ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємства стає ключовим фактором його успіху. Маркетинговий контроль дозволяє підприємству систематично оцінювати ефективність своїх маркетингових стратегій та тактик, виявляти проблеми та можливості вчасно, а також коригувати свої дії відповідно до змін у зовнішньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1265
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Лобовко.pdf656.46 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.