Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛобовко, Вікторія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-01-22T06:39:45Z-
dc.date.available2025-01-22T06:39:45Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1265-
dc.description.abstract“Маркетинговий контроль на промисловому підприємстві” полягає в тому, що в сучасних умовах глобалізації та посилення конкуренції, ефективне управління маркетинговою діяльністю підприємства стає ключовим фактором його успіху. Маркетинговий контроль дозволяє підприємству систематично оцінювати ефективність своїх маркетингових стратегій та тактик, виявляти проблеми та можливості вчасно, а також коригувати свої дії відповідно до змін у зовнішньому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, контроль, промисловий маркетингuk
dc.titleМаркетинговий контроль на промисловому підприємствіuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР Лобовко.pdf656.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.