Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264
Название: Основні етапи, напрями та особливості здійснення маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Садовська, Каріна Андріївна
Ключевые слова: Маркетинг, промисловий маркетинг, маркетингові дослідження
Дата публикации: 23-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): . Важливість проведення маркетингових досліджень для підприємств є важливим на кожному етапі розвитку підприємства, не лише на початку роботи, створення підприємства, а й протягом усієї своєї діяльності, адже ситуація на ринку змінюється щодня, цікавість та актуальність певних товарів або послуг може зазнавати змін, вподобання покупців стають іншими з часом і всі перелічені вище мною причини є далеко не всім переліком. На етапі створення маркетингові дослідження допомагають збирати інформацію про цільовий ринок, потенційних клієнтів, конкурентів та тенденції в галузі. Це дозволяє зрозуміти, чи існує попит на пропоновані товари чи послуги, якими мають бути їхні особливості та в чому полягають переваги пропозиції підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КурсоваСадовська(3 курс).pdf1.51 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.