Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264
Title: Основні етапи, напрями та особливості здійснення маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Садовська, Каріна Андріївна
Keywords: Маркетинг, промисловий маркетинг, маркетингові дослідження
Issue Date: 23-May-2024
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: . Важливість проведення маркетингових досліджень для підприємств є важливим на кожному етапі розвитку підприємства, не лише на початку роботи, створення підприємства, а й протягом усієї своєї діяльності, адже ситуація на ринку змінюється щодня, цікавість та актуальність певних товарів або послуг може зазнавати змін, вподобання покупців стають іншими з часом і всі перелічені вище мною причини є далеко не всім переліком. На етапі створення маркетингові дослідження допомагають збирати інформацію про цільовий ринок, потенційних клієнтів, конкурентів та тенденції в галузі. Це дозволяє зрозуміти, чи існує попит на пропоновані товари чи послуги, якими мають бути їхні особливості та в чому полягають переваги пропозиції підприємства.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КурсоваСадовська(3 курс).pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.