Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСадовська, Каріна Андріївна-
dc.date.accessioned2025-01-22T06:36:02Z-
dc.date.available2025-01-22T06:36:02Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1264-
dc.description.abstract. Важливість проведення маркетингових досліджень для підприємств є важливим на кожному етапі розвитку підприємства, не лише на початку роботи, створення підприємства, а й протягом усієї своєї діяльності, адже ситуація на ринку змінюється щодня, цікавість та актуальність певних товарів або послуг може зазнавати змін, вподобання покупців стають іншими з часом і всі перелічені вище мною причини є далеко не всім переліком. На етапі створення маркетингові дослідження допомагають збирати інформацію про цільовий ринок, потенційних клієнтів, конкурентів та тенденції в галузі. Це дозволяє зрозуміти, чи існує попит на пропоновані товари чи послуги, якими мають бути їхні особливості та в чому полягають переваги пропозиції підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, промисловий маркетинг, маркетингові дослідженняuk
dc.titleОсновні етапи, напрями та особливості здійснення маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначенняuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КурсоваСадовська(3 курс).pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.