Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Название: Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Гураль, Олександра Василівна
Ключевые слова: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публикации: 23-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Маркетингові підходи до ведення бізнесу сьогодні особливо поширені в діяльності торгових посередників, які працюють в умовах жорсткої конкуренції та економічної кризи. Здійснюючи ефективну маркетингову діяльність, підприємство отримує можливість вирішувати довгострокові стратегічні завдання, проникати на нові ринки і виводити на них нові товари, пристосовуватися до мінливих умов ринкової кон'юнктури. Однак для того, щоб маркетингова діяльність мала очікуваний результат, необхідна розробка ефективної маркетингової стратегії, яка здійснюється, виходячи з загальної стратегії підприємства, місії, позиції на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КР Гураль.pdf1.62 MBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.