Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Назва: Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Гураль, Олександра Василівна
Ключові слова: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публікації: 23-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Маркетингові підходи до ведення бізнесу сьогодні особливо поширені в діяльності торгових посередників, які працюють в умовах жорсткої конкуренції та економічної кризи. Здійснюючи ефективну маркетингову діяльність, підприємство отримує можливість вирішувати довгострокові стратегічні завдання, проникати на нові ринки і виводити на них нові товари, пристосовуватися до мінливих умов ринкової кон'юнктури. Однак для того, щоб маркетингова діяльність мала очікуваний результат, необхідна розробка ефективної маркетингової стратегії, яка здійснюється, виходячи з загальної стратегії підприємства, місії, позиції на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Гураль.pdf1.62 MBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.