Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГураль, Олександра Василівна-
dc.date.accessioned2025-01-22T06:30:13Z-
dc.date.available2025-01-22T06:30:13Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1263-
dc.description.abstractМаркетингові підходи до ведення бізнесу сьогодні особливо поширені в діяльності торгових посередників, які працюють в умовах жорсткої конкуренції та економічної кризи. Здійснюючи ефективну маркетингову діяльність, підприємство отримує можливість вирішувати довгострокові стратегічні завдання, проникати на нові ринки і виводити на них нові товари, пристосовуватися до мінливих умов ринкової кон'юнктури. Однак для того, щоб маркетингова діяльність мала очікуваний результат, необхідна розробка ефективної маркетингової стратегії, яка здійснюється, виходячи з загальної стратегії підприємства, місії, позиції на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послугuk
dc.titleРозробка маркетингової стратегії промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР Гураль.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.