Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Название: Типи промислових підприємств
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Покальчук, Анастасія Костянтинівна
Ключевые слова: Маркетинг, конкурентоспроможність, промисловий маркетинг
Дата публикации: 13-мая-2024
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Промисловий маркетинг є наукою, що озброює підприємства методологічної і методичною базою, на основі якої можливо їх діяльність в умовах ринкової економіки з використанням відповідного інструментарію. З одного боку, промисловий маркетинг призначений для дослідження ринку, потреби в товарах, урахування цього всього в діяльності виробника, а з другого боку – це активний вплив на ринок, потреби, організацією і управління виробництвом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.