Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Назва: Типи промислових підприємств
Інші назви: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Автори: Покальчук, Анастасія Костянтинівна
Ключові слова: Маркетинг, конкурентоспроможність, промисловий маркетинг
Дата публікації: 13-тра-2024
Видавництво: Міжнародний європейський університет
Короткий огляд (реферат): Промисловий маркетинг є наукою, що озброює підприємства методологічної і методичною базою, на основі якої можливо їх діяльність в умовах ринкової економіки з використанням відповідного інструментарію. З одного боку, промисловий маркетинг призначений для дослідження ринку, потреби в товарах, урахування цього всього в діяльності виробника, а з другого боку – це активний вплив на ринок, потреби, організацією і управління виробництвом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.