Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПокальчук, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:52:24Z-
dc.date.available2025-01-21T15:52:24Z-
dc.date.issued2024-05-13-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1262-
dc.description.abstractПромисловий маркетинг є наукою, що озброює підприємства методологічної і методичною базою, на основі якої можливо їх діяльність в умовах ринкової економіки з використанням відповідного інструментарію. З одного боку, промисловий маркетинг призначений для дослідження ринку, потреби в товарах, урахування цього всього в діяльності виробника, а з другого боку – це активний вплив на ринок, потреби, організацією і управління виробництвом.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, конкурентоспроможність, промисловий маркетингuk
dc.titleТипи промислових підприємствuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.