Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256
Название: Стратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок
Другие названия: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Авторы: Покальчук, Анастасія Костянтинівна
Ключевые слова: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Дата публикации: 23-мая-2023
Издательство: Міжнародний європейський університет
Краткий осмотр (реферат): Переростання національно орієнтованого маркетингу в міжнародний вимагає адаптації всього комплексу маркетингу, починаючи з аналізу зовнішніх факторів, що впливають на компанію, закінчуючи особливостями поведінки останньої в продажному сервісі, а також її інвестиційною активністю, з урахуванням інтересів споживачів зарубіжних ринків. Рішення, що приймаються компаніями в цій сфері, мають стратегічний і тактичний аспект. До важливих стратегічних рішень компанії, що впливають на формування маркетингового алгоритму, належать рішення про форми міжнародного співробітництва, про вибір цільових ринків і способи проникнення на них, про вибір товарних, цінових, комунікаційних і збутових стратегій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256
Располагается в коллекциях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFОткрыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.