Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПокальчук, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2025-01-21T15:24:18Z-
dc.date.available2025-01-21T15:24:18Z-
dc.date.issued2023-05-23-
dc.identifier.urihttp://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256-
dc.description.abstractПереростання національно орієнтованого маркетингу в міжнародний вимагає адаптації всього комплексу маркетингу, починаючи з аналізу зовнішніх факторів, що впливають на компанію, закінчуючи особливостями поведінки останньої в продажному сервісі, а також її інвестиційною активністю, з урахуванням інтересів споживачів зарубіжних ринків. Рішення, що приймаються компаніями в цій сфері, мають стратегічний і тактичний аспект. До важливих стратегічних рішень компанії, що впливають на формування маркетингового алгоритму, належать рішення про форми міжнародного співробітництва, про вибір цільових ринків і способи проникнення на них, про вибір товарних, цінових, комунікаційних і збутових стратегій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМіжнародний європейський університетuk
dc.subjectМаркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послугuk
dc.titleСтратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринокuk
dc.title.alternativeКурсова робота по спеціальності Маркетингuk
dc.typeWorking Paperuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFВідкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.