Please use this identifier to cite or link to this item: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256
Title: Стратегії виходу промислових підприємств на міжнародний ринок
Other Titles: Курсова робота по спеціальності Маркетинг
Authors: Покальчук, Анастасія Костянтинівна
Keywords: Маркетинг, стратегічне управління, ринок товарів та послуг
Issue Date: 23-May-2023
Publisher: Міжнародний європейський університет
Abstract: Переростання національно орієнтованого маркетингу в міжнародний вимагає адаптації всього комплексу маркетингу, починаючи з аналізу зовнішніх факторів, що впливають на компанію, закінчуючи особливостями поведінки останньої в продажному сервісі, а також її інвестиційною активністю, з урахуванням інтересів споживачів зарубіжних ринків. Рішення, що приймаються компаніями в цій сфері, мають стратегічний і тактичний аспект. До важливих стратегічних рішень компанії, що впливають на формування маркетингового алгоритму, належать рішення про форми міжнародного співробітництва, про вибір цільових ринків і способи проникнення на них, про вибір товарних, цінових, комунікаційних і збутових стратегій.
URI: http://e.ieu.edu.ua/handle/123456789/1256
Appears in Collections:Кафедра менеджменту, фінансів та бізнес-адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Покальчук А..pdf398.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.